Salı, Ağustos 01, 2006

Şişttt, Sana Bir Sır Vericem Ey Okuyucu; Yaklaş, Yaklaş.. Yaklaşsana Kızım Ekrana, Yemiycez insanı!

İşte size bir sırrımı yarım yamalak paylaşmak istedim. Maksat kıllık olsun :) Ben size bişey diyim mi? İçimizden iki kişi (ki ikisini de gayet iyi tanıyorum; kih kih kih); bunlar bir olup kafa kafaya vermişler; "düşük çenelerimizle nasıl daha çok insan bayıltabiliriz acaba" demişler; ve ortak yeni bir blog açmaya karar vermişler. Ay biri maydonoz diğeri de nane ismini seçmiş kendilerine. Hakkatten de ikisi de normaldeki yazılarında her b.ka nane ve maydonoz olan kıl şahsiyetler... Ama doğrusu ben hep beğenirdim bunların yazılarını; neme lazım güzel şey yazar her ikisi de şahsi bloglarında... Böyle bazen tıkarlar insanı car car car car... Susmazlar ama merak edersin okurken sonuna kadar da bırakamazsın... Bir de tabi bunlar okudukları, izledikleri, gördükleri, bildikleri herşeye de karışırlar (bunlar benim gözlemim tabi; size göre çeneleri çekilesi iki tip de olabilirler yani) Bu iki kafadarı ilerde Erman ve Şansal ("ğ" miydi bunun sonu acaba- neyse anladınız işte); Cenk - Erdem; Beavass ve Budhead; Zeki - Metin; Kuşum Aydın - Lerzan gibi ekranlarda da görürüz kesin. Hahayyy, ay düşünemiyorum ben bunları o halde. "aloooccuuum, nerden arıyosun bakeiimmm; ayyy inanmıyorum Kars'tan arıyoouusssaaannn; yaş kaççç? 67..... okeyyyy, sana vera pazarlamadan 1 adet AB-SHAPER verdimmmm teyzeeeeeaa, akşam beyamcayla yapacak işşş buldunuz sayemdeaaa"

Neyse arkadaşlar; Toplu İğne Maydanozgiller'i size gururla sunar. Ohhh çatlıycaktım söylemesem; ama artık kim o iki kafadar,orasını da siz tahmin ediverin. Haaa, okuyun bari garipleri de sevinsinler; ben en son girdim baya bi perişandı garipler :))

12 yorum:

Aslicin dedi ki...

Aman aman sırra bak sen. Ben de bir şey söyleyecek sandım. Ohooo ben onları keşfedeli çok oluyor, çoktan ekledim linklerime. :)

potansiyelariza dedi ki...

bende aslıdan öğrenmiştim. şimdi sendenden öğrendim. sağolun varolun:p

Hande dedi ki...

:)) Seviyorum senin yazilarini... Kusum Aydin filan yok tabi Amerika`nin korunde ama izlemis kadar oldum.Maydonozgillere gideyim ufaktan.

gayri_ihtiyari dedi ki...

kizim kim bunlar be sen misin? ben kendilerini okuyorum hatta ilk yorumu yazan ben olmusum.

Toplu İğne dedi ki...

aslıcım sırrım maydanozgillerin açılması değil; kim olduklarını bildiğim.. sen de mi biliyon yoksa?

arızacım, rica ederim, maksat dostlarımıza kıyak olsun, beleş reklamlarını yapalım..para da vermedi pintiler! insan bi teşekkür falan eder

handecim sağol canım, yazılarımı beğendiğine çok ama çok mutlu oldum. ama kıskanırım bak o kadar da çok gitme maydonozgillere, bana da sık sık uğra olur mu?

gayriyeeee, bana ne, söylemiycem işte.. çatla... belki rüşvet verirsen söylerim hani amerikan filmlerinde dedktif bara girer ve barmene soru sorar, barmen adama bön bön bakar, polis layı çakar ortaya bi 10 dolar atar, barmen öter.. işte öyle bir şey bu da :)

pino dedi ki...

kim? kim? kiiiiim?
öleceğim çatlayacağım şu sıcak günde meraktannnnn....

yemekvebiz dedi ki...

iğnecim hosgeldinn:)) de ben alttaki posta yorum yazamadım delirdim yaa, bekle bekle acılmadı, neyse buraya yazıyorum:)

resimler harika, balayınız pek guzel gecmiş belli, sen cok hos olmususn oda belli,
Maydanozgilelre de birazdan uğrayacagım inşallah,

Operim cokca,
Figen

gayri_ihtiyari dedi ki...

kız
al su 10 ytl'yi, benden bi cay ic

Hande dedi ki...

Bastir Gayriyaanim, ben de cok merak ettim.

potansiyelariza dedi ki...

al bendende bir 10 ytl birde çeyrek düğünde takamadık bare rüşvet verelimde söle kız noluuuurrr :)

muzlu süt sen bu sıcaklarda kokmuşsun fazla dolanma ortalıkta. sana ne elalemden beğenmiyorsan okuma salah salah yorumlarınıda kendine sakla.

Toplu İğne dedi ki...

pinom benden bu kadar, sen git o zerzevatlardan öğren anacım işin doğrusunu.

figencim çok sağol canım ya, iyi dileklerin için. allah herkesi mutlu mesut etsin. o güzel yorumlarına çok mutlu oldum.

gayriye; yemezler anacım, çünkü zerzevatgillerden nane, bana söylememem için daha fazla rüşvet verdi :))

Toplu İğne dedi ki...

handecim, valla bilemiyorum gayriye hanım bakalım resti mi görcek kağıtlarını açacak mı? :)
potansiyelim arızam, dedim ya nane hanımın verdiği rüşvet daha iyi, öyle kolay kolay ispilemem onları. hele 1 çeyreğe, 1 bardak çaya..olmazzz. ispiciyim ama en kalitelisinden :)