Salı, Temmuz 11, 2006

Pazar Akşamı İstanbul'da Evleniyorum. O yüzden dükkan kapalı. Böyle Biline!


Değerli dostlar, sevgili günlük. Epeydir cümlenizi boşladım, valla çok özür dilerim ama telaşımı tasavvur edersiniz muhakkak! Ulan amma Osmanlıca kelime kullandım. Divamız Bülent ablamız gibi! :) Ben perşembe sabahı İstanbul'a uçuyorum, işten izin aldım, 2 gün İstanbul'da son rötuşlar (sivilce doldu suratımda iyi mi!) ve pazar günü taa taaaaa...

İstanbuldaki blog kardeşliği, huhuuuu duyuyonuz mu bu kızı? Ben geliyorum; ona göre! Pazar günü düğünüme gelin, davetlimsiniz... kapıdan sorarlarsa biz gelinin kardeşleriyiz dersiniz, boş yerlere ilişiverirsiniz, ben nasılsa o ince ayarları da yaptım, ayakta kalmazsınız. Pazar akşamı ...... otel'de (daha önceki yazılarımda nerde olacağını söylemiştim, gelmek isteyen blog kardeşleri cepten bana ulaşırlar ya da mail atarlar). 20.30'da kokteyl, 21.00'de nikah ve yemeğe geçilecek. Buyrun gelin başım üstünde. İzmir'deki blog kardeşliği, siz de artık madem gelemiyonuz artık eşek değilseniz dönüşte bana tebriğe gelirsiniz :)
23 Temmuz'a kadar hadi bana eyvallah... Hepinize fevkaladenin fevkinde günler bana da adı gibi bir ay - pardon ömür diliyorum
Sevgiyle kalın,

T.İ

27 yorum:

Aslı Cin dedi ki...

Belki sürpriz yaparım şekerim

Hadi len diyeceksin şimdi, kınaya da öyle demiştim di mi

KUGUU dedi ki...

TOPLUIGNEcgm ne kadar az kalmis... Canim, Allah mesut etsin, bir yastikta kocayin. Resimdeki bu kucuk kiz ne kadar sirin:)
MUTLULUKLAR
Kuguboynu

pinomino dedi ki...

MUTLULUKLAAAAAR VE KUCAK DOLUSU BEBELER DİLİYORUM SANA TOPLUCUM İĞNECİMMM:)))

bgm dedi ki...

Mutluluklar dilerim... :))
En guzel gelin sen olcan...
En buyuk rakiben Madonna Begum :))

uzay dedi ki...

mucu mucu..düğünü basabilirim:) hiihhohoho...mutlu ve saglıklı olun işalaaa:)

gazel vakti dedi ki...

Doplum iğnem, gız İstanbuldayım emme bişey olsada geli geliversem oraya.Ne iyi olurdu.Dur çok heves etmiyimde olsun.Herifte şaşırıyo amma çok arkadaşın var deyü.Bizim bi arkadaşta ... otelde evleniyo hele bi götürüver deyivereyim.Tüh çocuklarada bi yer bulmak lazım şimdi.Kime bıraksak acep.

Adsız dedi ki...

Tebrikleeeer
Bu kadar davete gelmiş kadar oldum :)
Düğün öncesi sivilce,kuaför,saç,makyaj ve aklıma gelmeyen olası krizler için
bana kaçabilirsin haberin olsun :)
Kısa zamanda krizini aşıp düğüne hazırlanmanı garanti ederim :):)
Çoook Mutlu ol :)
Sevgiler

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

çok mutlu ol. istediğin herşeye sahip ol. daha ne diyimm, bütün güzellikler sizinle olsunnn...

CaDı dedi ki...

Canımm, umarım hayırlısıyla herşey mükemmel olur! Sivilcelere takma kafanı, stresten onlar. Düğün günü uyandığında yüzünde ayrı bir güzellik oluyor insanın! Pazar günü İstanbul'un en güzel gelini sen olacaksın.. Mutluluklar!!

mayonez dedi ki...

hiiiç bir şeyi düşünme bırak eksik olsun organizasyonda bozukluk olsun ne olursa olsun düşünme ve sadece en iyi anılarla sıyrıl o günden.çoooook mutlu ol inşallah..yaw bende gelip gelinliğinin bir ucundan tutmak isterdim:(( tekrar tebrik ederim taze gelin:))

Deadora dedi ki...

:) nedimen olabilmeyi isterdim hatta ayakkabinin altina adimi yazdirmayi seninle bütün gün kosturmayi.. bakalim belki :)
kendine ve esine (sen bu yaziyi okudugunda esin olmus olacak) cok iyi bak :) iyi ve sorunsuz balayilari..

Nenoni dedi ki...

kına resimlerini görünce düğünde ertesi gün herhalde diye düşünmüştüm tekrar tebrikler ve mutluluklar dilerim
not:bir sürü bebeyi boşver çalışan hanımlara bir yada iki bebe yeter

cenebaz dedi ki...

Şimdiden tebrikler. Ömür boyu mutluluklar. E artık bi de düğün fotoromanı bekliyoz ,ona göre. mayonezin dediği gibi hiçbi şeycikleri kafana takma. Bırak bazı şeyler dağınık kalsın. Sen düğünün tadını çıkar. Bol bol da oyna, e mi?

Minik Patikler dedi ki...

Mutluluklar dilerim :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ya şeker valla ben gelmek isterim.
Helede bize yakın bi tarftaysa.Sen bana nerde olduğunu yazarsan mailime fırsat olursa gelirimde:)

Yaz dedi ki...

Canım tebrikler. İnşallah herşey istediğin gibi olur hiçbir aksilik çıkmaz. Sivilceleri de merak etme. bence de en güzel gelin sen olacaksın :)

kedi dedi ki...

Ulan kıskanç ve beddua ağızlı adi iğneee,nihayet evleniyon haaa,vah vahh o zavallicik çocuuuaa,ne günahı varmış ki allah seni karşısına çıkarmış eniştemin beaa,ben gidip kaynananla senin hakkında biraz bilgi alışverişinde bulunayım canım,bilirsin seni çok severim ;P

Şaka bi yana MUTLULUKLAR.bir yastıkta kocayın demiiciim,sen de eşek yüküyle nevresim,yatak,döşek,yastık var,her yıla bi tane dimiieaaa?

DAMLA dedi ki...

Sana ve eşine koccamaaaaan mutluluklar diliyorum Topluiğnem....
İnan ki İstanbul'da olsaydım bir şekilde uğrardım (gerçekten... Aslı gibi değil yani !!...), amma velakin Cuma sabahı Samsun'a anneciğimin yanına gidiyorum :))
Bak ne diycem, 4.Ağustos'tan 16'sına kadar Çeşme/Dalyan'dayım... Bir ara uğrarsın belki hıı?...

huysuz dedi ki...

ömür boyu mutluluklar topluiğnecim :)

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

kuzenım de orada evlenmıstı süper bir düğün olacagına emınım. :)

Unknown dedi ki...

tebrikler...

Düğün fotolarını bekliyoruz artık!:-)

Adsız dedi ki...

sağlıklı, mutlu, sevgi, saygı hoşgörü dolu bir ömür sizin olsun...Allah mesut etsin:))

acicikolata dedi ki...

saat 23:46 su an herhalde evlenmis bulunmaktasin. bir yastikta kocayin.

Meltem dedi ki...

Eşinle mutlu, güzel yıllar geçirmeni dilerim.

Rakunt ideas dedi ki...

Tebrikler mutluluklar bir ömür .........

Adsız dedi ki...

Sevgili MRS Topluiğne :)
Tebrikleeer
dönüşünü ve düğün maceralarını beklemekteyiz :)

Sevgileeer

Adsız dedi ki...

hadi ya artık dönmedin mi düğünden, işten atacaklar bu gidişle. bal-ayı da bitmiştir...
görüşürüz fer