Çarşamba, Mart 01, 2006

1 kadının anatomisi

1 kadın.
Mesleği: Bakan
Neyin bakanı: Şeyin bakanı... yani biz kadınların
Ne yapmış: Bugüne kadar benim bildiğim pozitif bir faaliyeti yok.
Ne yapmamış: Malatyadaki yavrular, psikopat hela temizlikçileri tarafından hortumla dövülüp sıcak suyla haşlanırken kendisi Londra’da ısrarlara rağmen dönmemişti.
Ben neden taktım: Kadınlara yönelik pekçok sivil toplum örgütünü mahkemeye vermiş bu bakan.
Neden: Çünkü bu kadın örgütleri zat-ı alilerinin makamına faks yoluyla protesto göndermişler.
Neden protesto etmişler: Çünkü bu bakan anayasada yer alacak olan “kadınlara karşı her türlü ayrımcılığın önlenmesi” sözleşmesine imza atmamış
Peki bakan ne yapmış: Kendisine faks yoluyla protesto gönderen bilinçli hemcinslerini mahkemeye vermiş.
Kim bu bakan: 1 kadın
Protestocu kim: 1 kadın
Ben kimim: 1 kadın.

3 yorum:

hatus dedi ki...

ne desem bilmem, benim için politakacı eşittir şükayetçi....vesaire o yüzden bilmem neden hiç şaşırmıyorum artık böyle olaylara normal geliyor bana. Yorum bile yapmak içimden gelmiyor,kusura bakma.
Öptüm, Hatuş

ASLI dedi ki...

İğneciğim yine bir yaraya parmak basmışsın .(pek severim bu deyimi) Ama yanlış yazmışsın

Protestocu kim:Cesur bir kadın

Sen kimsin: Duyarlı bir kadın

Bakan kim: kendinden utanması gereken bir kadın

cenkunal dedi ki...

Sadece siyasi bir yaklaşım bu.