Perşembe, Ocak 14, 2010

Feysbukum

Şimdi her türk evladının bir feysbuku olduğu gibi, benim de var. Kusur kalmadım olaydan tabi ki... Ancak orada hayvan kadar kızlık soyadım artı evlilik soyadım beraber takılıp dururlarken, profil resmimde kucağımda biricik çokomel'im eloşum dururken; NEDEN BİR SÜRÜ OĞLAN beni ekler dururlar?

Ben bunu anlayabilmiş değilim.. Evli barklı kadınım, çoluk çocuğa karışmışım, habire hotmailime bilgi notu düşüyor, Cenk seni arkadaşı olarak ekledi, Mert seni ekledi, Ulaş seni ekledi. En son Hidayet adında biri ekledi.
Bu salakların herbirinin sayfasına girip bakıyorum acaba anaokul arkadaşım mı yoksa ebem anamı doğurturken yan ameliyat odasında bunun anası bunu mu doğurdu da ordan arkadaş oluyoruz diye.

Yemin ederim size bu oğlancıkların yaşı en fazla 20 falan eder. İçlerinden bir salak bi de çok komik; binmiş motorsiklet üstüne, gözünde güneş gözlükleri, kot pantalon, ayağında asker postalı, üstünde dar bir beyaz atlet!!! Daha tüyü bitmemiş, bir de elinde sigara sallandırmış!!! Allahım çok komiksin ve çok iğrençsin... Beni ne düşünerek ekledin? gerçekten bunu acaip bilmek istiyorum. Cevap da yazamıyorum bu ergenlere..  Korkuyorum çünkü bir de musallat olurlar başıma diye... Bir şey değil, kocam da feysbukta ve benim profilimde de ...şu kişiyle evli" diye de linki var.

Yani kısacası 36 yaşına gelmiş biri olarak feysbukumda neden ergenler üşüştü birden bana???? Bu kadar mı güzelim allahım??? :)))))))

Hiç yorum yok: