Çarşamba, Ocak 06, 2010

Enteresan Zırvalar

  • KCK Operasyonu diyorlar ya habire.. İşte diyorum bu KCK'nın açılımı KANCIK mı? Vallahi cuk da oturdu.
  • Dün akşam kocayla yıllardır ilk kez Avatar'a gittik. Avatar filmi bana nedense Şirinler'i hatırlattı.
  • Halen seçimlerde oy kullanma tercihleriyle, çok balık yiyenlerin beyinlerindeki fosfor oranı arasında bir korelasyon olduğunu düşünüyorum.
  • Aslıcım Cinim yazmış commente, eksik yazmışsın, ela ile yurtdışına ders vermeye gittiğini de yazsana demiş...
  • Geçen aylarda anacığımı ve kuzucuğumu alıp Hollanda'ya gittim ben. Bir Hollanda üniversitesinde misafir sanatçı şeklinde ders verdim, sonra da muhteşem üçlü şeklinde gezdik. Benim küçük kuzu kulağım hiç yaramazlık yapmadı, çok sabırlı davrandı, annesini hiç üzmedi.. Girl Power, 3 kuşak! İşte eloş ve ben...
  • Avatara gittik dedim ya, alın size bir itiraf... hamileyken de gidememiştim, doğumdan sonra da fırsat olmadı. ben 2 yıldır ilk kez sinemaya gitmişim.
  • Taşınıyoruz. Kendi evimizden çıkıp kiraya geçiyoruz. Hergün eloşu sıcak evden soğuk sokağa çıkar, arabaya bindir, anneanneye götür, akşam iş çıkışı eve gideceğine annene git, elayı al, tekrar eve gel derken; canımız çıktı...
  • 1 ay içinde anamın 2 alt katına taşınıyorum. şanslı mıyım neyim? :))
  • Haa bu arada da, en güvenilir organımızı nasıl da madara ettiler, adamların deği rap rap yapacak hali, mazallah izinsiz helaya gidecek durumları kalmadı. Annadınız siz onu. Valla fazla konuşturmayın beni, alırlar beni de bir izmir 35 dalgasıyla içeri.. görürsünüz sonra toplu iğneyi siyah bant gözlerinde...
  • Eyvallah,

6 yorum:

bgm dedi ki...

iyi ki döndün iine... :))
kızınla da pek havalı cıkmıssınız fotoda.. :))

Toplu İğne dedi ki...

bgmcüm, he heee. evet sizler için en afilli fotomu seçtim. dönüşümü eksiksiz kılmak istedim :))

ikizlerimbenim dedi ki...

helal olsun, çocukla bırak yurtdışını yurtiçi bişey yapmak bile cesaret ister :) bu konuda ayrıca tebriklerimi gönderiyorum..

Toplu İğne dedi ki...

ikizlerim benim tşk ederim. Cahil cesareti bu olsa gerek. yanlız hala senin bloguna giremiyorum. Sanırım ben üye olmamışım senin sitene. senin onayın gerekiyor. nasıl yapıcaz?

ikizlerimbenim dedi ki...

http://ikizlerimbenim.blogspot.com, sifre falan da koymadım ki :) elini sallayan gelebilir..sen nasıl giremiyorsun onu bi çözebilsem :))

Adsız dedi ki...

Yazılarınızı çok özlemişiz.Hoşgeldiniz.Sizi ilk kez görüyorum Bayağı TOPLU bir iğneymişsiniz siz.Elayı öperim.

İrem