Salı, Kasım 15, 2005

Mars Venüs'ü seviyo. Venüs de onu.

Benim canım nişanlım, dün bana bir süpriz yapmış. Ama ne hoşuma gitti anlatamam. Evet dedim kendi kendime, marsım beni seviyo!.. Canımın içi ben de onu seviyorum. "Nazar değirirler diye anlatamıyorum hiçbir sevincimi" diye yazmış Nefin. Ama napiyim ya, ben içimde tutamam ki hiçbir şeyi. Sevdiklerimle paylaşmak isterim yine "sevdiklerimi". Değmesin nazar-mazar. Acaba diyorum, günümüzde böyle romantik erkekler kalmış mıdır yoksa bunlar E.Ö (evlilik öncesi) dönemine has ritüeller midir, E.S döneminde pembe tozla bulanmış buzlu camlı gözlükler sert bir silecekle silinerek saydam cama dönüşür mü? O da ayrı bir gerçek. Evet sevgili dostlar, size sesleniyorum. EÖ ve ES dönemi birbirinden bu kadar zıt hale geliyor mu? Marslılar değişir mi? Yoksa değişen biz miyiz? Yorumlarınızı merak ediyorum.

3 yorum:

Ben'ce dedi ki...

sevgili ters köşecim,ben eö ve es ritüellerinin ayrı olduğunu söyleyebilirim...mesela küçük bir örnek vermem gerekirse,biz evlenmeden önce benim sevgili eşim hiçbir 14 şubatı atlamazdı ve çok hoş sürprizler yapardı,fakat geçen seneki 14 şubatı hatırlıyor musun?sevgili eşim unuttuğu için ben ona çiçek göndermiştim o da bu çiçeği ona annesinin bana versin diye gönderdiğini zannetmişti!!!yani herşey evlendikten sonra değişiyor...

Adsız dedi ki...

Tersköşeciğim bak şimdi.
Marslılar evlendikten sonra gezegen değiştirirler.Uranüse falan geçerler.Ne zama taşınırlar onu bile anlamazsın her şey yavaş yavaş olur.Büyük bir aşkla evlendiğim marslımda taşındı,ama olsun Uranüstede otursa onu çok seviyorum.

Toplu İğne dedi ki...

Sevgili venüslü dostlarım, yaw haklısınız da neden değişiyolar ki? Yoksa, bizde mi değişiyoruz aslında?
Sevgili aslikcin, ben galiba korkuyorum bu değişimi kaldırabilir miyim diye.çünkü EÖ'den önceki hale aşık olup seviyor ve evlenmeye karar veriyorsun ya... ES ile birlikte başlayan bu evrim sürecinde sevdiğin insan hafif bilenmeye müsait bir balta haline geliyorsa, sevmekten vazgeçer miyim diye.

Sevgili bence, sevgililer gününde yaşadıkların tam bir kabustu biliyorum, baksana benimki daha şimdiden "tavlamaydı, istemeydi, sevgililer günüydü; sana çiçek almaktan anam ağladı demeye başladı