Pazartesi, Haziran 18, 2007

KILL BILL VOL.1

Şimdi bir temizlikçi düşünün. İsmi ayşe. Sanırım 6 sene oldu bize gelmeye başlayalı. Hani önce annene gelmeye başlar, seversin alışırsın, o da sana alışır. Sonra anneannen kusur kalmaz, o da alır ayşeyi. O da beğenir temizliğini.hele hele temizliklikçilerin korkulu rüyası eski toprak anneanne sultan da ayşeyi beğendiyse iş tamamdır. Artık ayşe evimizin kızıdır. İğne evlenmeden önce anne ve anneanne ayşeyi çekerler bir kenara. Bak ayşe, bu iğne azcık tembeldir, biliyosun zaten odasını hep sen toplardın, k.ıçını yaymayı çık sever, bak zaten garibimin işleri da çok yoğun, bi de kocası olcak artık, o kendi k.çını toparlayamıyor evini nasıl toparlayacak? Sen onun ablasısın ayşe, artık onu hiç bırakma olur mu Ayşecim? Bak günün yok dersen bize az gel ama iğneye her hafta git olur mu Ayşecim? Merak etmeyin, ben bırakmam hiç iğne kızımı…

Time goes by….

Kocacım, ben dayanamıyorum artık bekle bekle geç kaldım zaten, sen bekler misin evde ayşeyi, bak benim çıkmam lazım.. iyi bari bekleriz ayşe hanfendiyi.

Alooov, kocacım? ayşe ? gelmedi iğne, ben de bekledim ama çıkmam gerekiyordu. Artık gelirse de geri döner, bu saatten sonra da başkasına gidemez (optimist kocam benim)

Aloov ayşe abla? Efendim iğne, e neden gelmedin sen bugün? Unuttum ben sana gelceğimi iğne, o yüzden bilmemne hanıma gittim ben… ama ayşe abla nasıl unutulur ya? Sen her hafta bana geliyorsun, başkasına söz verdiysen bana haber versen ne olurdu? Unuttum diyom işte sana. Haftaya gelirim… (çaat telefon sesi- ayşe karısı kapatmıştır telefonu T.İ.nin yüzüne)

Koca: o vileda ne elinde? Yerleri silicem, b.k götürüyo evi, rica etsem ütü masasını da getirir misin salona? Napacan? Senin gömlekler bana kaldı.. Allahım allahım, bu saatte bana bunu mu layık gördün? Canım elleme, ayşe haftaya yapar, nayır kocaaa, bence o artık hiç gelmeyecek (iğne elinde vodkalı karışık meyve kokteyliyle camdan sitenin ebleh bekçi iti rintintinin çimlerde salakça zıplamasına bakar. Gözleri uzaklara dalar, kocasına “O” artık hiç gelmeyecek der.


1 hafta olmuş, iğnenin kolundaki ütü yanıkları iyileşmeye başlamıştır, fücudunda temizlik yaparken çevresine ve kendine verdiği zararlar ona morluk ve yara-bere olarak dönmüş, iğne dört gözle ayşenin o sabah gelmesini beklemektedir. Ve ayşe yine gelmez. Akşam olur, iğne ayşenin evini arar. Kocası çıkar ayşenin telefona. Aloo, ayşe ablayı alabilir miyim? Bi saniye, ayşeeee? İğne o kadar kızgındır ki ayşeye kulağını telefona dikmiş, ayak seslerini bile duymaya çalışmaktadır.


T.İ’nin beyninde sahne birden yavaşlar. Ayşe holün köşesini manken adımlarla dönmektedir. Fonda kill bill Vol.1’deki Uma ablamla O-Ren Ishii’nin düello sahnesinin müziği çalar- hani karlar üstünde. O-Ren Ishii yani Ayşe, holde yürürken, Uma- yani – Bride- yani ben; elimde hattori hanzo kılıcıyla telefonun diğer hattında bekliyorum "O- Ren"i. Ayak sesleri yaklaşır yaklaşır, bir elin telefonu kaldırıp telefonu aldığını hisseder ve birden çatannnk diye bir ses duyulur. O –Ren or.su telefonu Bride’in yüzüne bir şey demeden kapatmıştır. The bride kılıcını kuşanmış telefonun öbür ucunda salak gibi beklemektedir oysa...
VOL 2.yi bekleyin anacım.


Tarantino İğne

13 yorum:

Deadora dedi ki...

merak ve heyecanla bekliyoruz..

Sebnem'den dedi ki...

HAİN AYŞE!!!BENİM DE DİŞLERİ ALTIN KAPLI MOLDOVALI VARDI...TÜM DİŞLERİ ALTIN OLUNCA GİTTİ HAİN KADIN..GELSİN TEK TEK SÖKECEĞİM..

enne dedi ki...

Ayşe'lerden kaçılmaz:) Derin bir nefes al, başka bir gün ayarla, gelsin Ayşe. O giderse Ayşe2 gelecek, aynı şeyleri yaşayacaksın. İkna et Ayşe'yi.
İmza: Şehri, Hikmet, Fatma ve şimdi Hülya ile devam etmeye çalışan biri.

gezicini dedi ki...

dert etme, üzme kendini. o olmadı başlası olur, bulunur bi şekilde.
sevgiler
not. bayılıyorum yazdıklarına :-)
gorki

Toplu İğne dedi ki...

dea'm, evet ben de merak ediyorum sonunu vallahi. hain kadın ayşenin sonunu ama. dün akşam da kill bill vol.2 vardı tvde. aklıma bu yazım geldi :)) gül gül öldüm.


şebnemcim, ay o altın kaplamalıları biliyorum, benim de kayınvalidemin moldovalı bir altın dişlisi vardı. hakkatten kadının altın dişler arttıkça kadın kaçtı gitti. sana da geçmiş olsun kardiş.

ennecim, yok yok bildiğin gibi değil. Kill Ayşe vol 2.de anlatıcam zaten... bi daha bedava gelse almam o haini. sen de maşallah epey bir dertli olmalısın, maşallah isimlerle küçük bir taburu oluşturabilirsin

sevgili gezicini; çok teşekkür ederim yazılarıma bayıldığını söylediğinden dolayı. ben de sen bana uğrayınca vesile oldu, bloguna şöyle bir hızlıca baktım, deneyim ve bilgilerini paylaştığın blogunu çok beğendim. sık sık uğrayacağım. ve evet haklısın, dert etmemek lazım, sonuçta evde çalışacak kadın çok var. bulunur, ama benim üzüldüğüm 6 senedir paylaşımların böyle bir cehaletle sıfırlanması; hem de sıfır bir kadının beni bu kadar üzmesi :(

Nenoni dedi ki...

Evet işin en kötü yanı o gün kadın gelicek nasılsa diye evin her zamankinden daha dağınık olması.Bir de benim sadrazamcım gibi azcık(!) titizcene bir koca olursaaaa....

uykucu dedi ki...

işte ben bu yüzden kendi işimi kendim yapıyorum bize hergün figen abla geliyor teztemiz temizliyor evi ,başkasına ne hacet:)benimde annemin nerimanı 2 kez geldi sanki bana güne geliyor yumuşak yüzlüyüm diye yedi içti işlerin yarısını da bana yaptırdı geçti gitti.geçen istedim, çok yoğunum 2 ay sonra belki dedi randevu alıcaz sanki.bende bıraktım artık.senin vol 2 yi merak ettim

Adsız dedi ki...

selam, arasıra ziyaretine geliyorum ve çoğu zaman aynı duyguları paylaşıyorum seninle! izmirde gündelikçilere kıran mı girdi ne!!! bize gelen belini bahane etti, artık gelmiyor (gerçi iyi de oldu-üstüne ben de temizliyordum). tüm akrabalarım izmirde ama bi tane kadın bulamıyorum!!! yeni bi tane bulursan haberim olsun, 2 haftada bir lazım:)) Vol.2 yi hasretle bekliyorum, sevgiler...
yeliz

KUGUU dedi ki...

Vol 2 yi cabuk yaz TIcgm.
Nasil olurda yuzune kapatir telefonu, sinirlendim.

Sanem dedi ki...

O seni cok arar. Birak gitsin.

Adsız dedi ki...

Ayy kocam izin vermedi gelmedim de der şimdi. Çatlatır bizi ortamızdan..
Sende yarın işe gitme kocam işe salmadı desene :):)
Sevgileeer

Toplu İğne dedi ki...

nenonicim, evet aynen katılıyourm sana, ayşe nasıl olsa gelecek diye her hafta ev pis pis bekledim durdum, ayşe gelmeyince kendi dağınıklığımdan utandım ve iş başa düştü haliyle...

figencim, ha haa haa figen abla iyiymiş hem para da almıyor bedavaya çalışıyor, iyi valla. benim annem de temizlikçiye iş yaptırtacağına kendi yapar kadına çay kahve yapar üstelik, temizlikçi mi olsak ne yapsak? vol.2 yi yazdım okuyabilirsin :)

yelizcim, hoş geldin. ben buldum nihayet birini. arayınca çıkıyor, sanırım biz eskilere alışınca başkasını bulamayacağız diye korkuya kapılıyoruz. istersen yeni gelen kadını san aönerebilirim, boş günü de varmış üstelik.vol.2'nin çekimleri bitti :))

Toplu İğne dedi ki...

kuğucum, çaat diye kapattı valla hain kadın... şımarttık tabi onları başımıza çıkarttık. vol.2nin çekimleri bitti, montajı da tamamladım ve sinemalarda yayına girdi. izleyin anacm :)))

sanemcim, tabi o an bıraktım ayşeyi. daha iyisini nerden bulacak, evde başında olan kimse yok, çoluk çocuk yok, çıktığı saat kaç, bilen yok, titizim zaten iş yapıyorum evde ondan hariç. .zor bulur zoor!

zeyacım, valla haklısın acaba diyorum patronuma kocam izin vermedi gelmiycem desem ya da işten ayrılacağımı haber vermeden ertesi gün işe gitmesem ve beni patronum arayınca, unutmuşum gelmeyi desem ve çaat diye telefonu patronumun yüzüne kapatsam ne olurdu? bu ülkede vergisiz çalışıp da bu kadar şımaran, bu kadar ahkam kesen ve bu kadar para kazanan başka bir iş gücü var mı acaba?