Cuma, Mayıs 11, 2007

Zeytinyağlı sarmanın keman yayıma olan sulu etkisi

Başımı kaldırdım ofiste önüme dikilip bana bakan, annemlerin kapıcısıyla karşılaştım. Abla merhaba dedi bana utangaç ve gülen gözlerle, sıkıştırdı elime torbayı ve kaçar adımlarla uzaklaşmaya başladı.

Erdeeemm, dur bi dedim, telefondaki sese ben sizi birazdan arıycam şimdi kapatmam gerekiyor dedim. Erdem beni bekliyordu. Erdem sen benim ofisin yerini nerden biliyorsun, ben bir şey mi unuttum da annem bu paketi yolladı dedim.

Güldü erdem, valla bilmiyom anneniz göndertti bunu acilmiş dedi ve kaçarcasına uzaklaştı.

Açtım kağıt torbayı, içinden bir kapaklı kutuda zeytinyağlı yaprak sarması çıktı. Sabahtan konuşmuştuk annemle, ne yapıyorsun dediğimde yaprak sarıyorum, oo hem de fıstıklı, ay anne, ne de güzel yaparsın sen, üzüm de var mı demiştim. O sarmalar pişmiş, ılınmış, kutuya konmuş, kapıcı erdemle yollanmış. Akşam evinizde kocanla afiyetle yersiniz dedi. İçimdeki keman yayı gerildi gerildi ve tınnnn yaptı. O tınnn da gözümden yaşlar olarak akıverdi.

Canyoldaşım, sırdaşım, en iyi arkadaşım, biriciğim, canım cananım, güvendiğim dağlarım, kaybolmayan sakızım, çayımın şekeri, tahinimin pekmezi, çileğimin şantisi, bünyemin vitamini, ciğerimin köşesi; CANIM ANNEME…


Mesela 13 mayısta
Mesela senle elele kolkola
Hem anaya
Hem ataya saygıya
Mesela saat 10’da
Buluşalım kordonda?




Resim kaynak: sevgidenizi.com

14 yorum:

Aslı dedi ki...

Harikasınız.

Sen de

Annen de,

Kapıcı Erdem de :)

KUGUU dedi ki...

Benim annem de boyleydi.
Senden artan yaslar simdi benim gozumde okuduktan sonra... Allah sizi ayirmasin insallah TIcgm.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ne tatlısınız yaa:)Çok etkilendim yazdığından...

Sebnem'den dedi ki...

zaten bu konuda hassasım...okudukça ağladım..anneciğinin anneler günü kutlu olsun...ay niye hala ağlıyorum ya!!!

gazel vakti dedi ki...

Doplu İiiine bişey dimiycem geldim okudum içim cız etti. Öyle güzel yazmışsınki saçmalamaktan korktum. Okudum bayıldım annene ve sana bil istedim.

Tanya's dedi ki...

Çileğimin şantisi..bayıldım erdem..anneye..fıstıklı dolmaya..onların gözünde hiç büyümemeye:)

Toplu İğne dedi ki...

aslıcım asıl harika olan tüm anneler, allah hepsinden razı olsun, bizi de onlar gibi melek kalpli yapsın... erdem de şapşal mapşal ama işe yarıyo :))

kuğucummm, canım seni üzdüm demi yazımla.. canım benim yaa, ne zordur senin için, sen harika bir anne olacaksın buna eminim canım.allah tüm annelerin mekanını cennet eylesin

zillizarifecim, sağol canım, bende dolmalrı aldığımda çok etkilenmiştim. hüngür hüngür ağladım biliyor musun?

şebnemcim; ağlak olduk hepimiz, nedendir bilinmez, ben de senin yorumunu okurken ağladım, yazıyı tekrar okudum, gene ağladım; bu kısır döngü sanırım :)) allah hepimizi en az annelerimiz kadar iyi bir anne yapsın.

gazelicimm, senin de anneler günün kutlu olsun canım. hiç saçmalar mısın? ne güzel yazmışsın, ben de sana bayılıyorum, süper anne seni :)

tanyacım; çileği çok severim ama şantiyle... annem de benim hayatıma aynen şanti gibi tat katan yegane varlık.. erdem pirim yaptı valla sayemde :) söyliyim anneme de sevinsin garibim..

diycem ki anneme, annecim blog kızları bayıldılar sana. dolmalara da erdeme de.. devamını dilerim şantim benim diycem. diyim mi? diyim de sevinsin canım annem...

xxxBUKETxxx dedi ki...

Ay gozlerim doldu okurken bile, gercekten harikasiniz, anneye, erdeme cok selam :)

Tanya's dedi ki...

İineeee..de de..sevinsin can anneler:)

adacim dedi ki...

Yaaa şimdi okuyunca bizim de gözlerimizden yaşlar akıverdi. Canımız annelerim iz Allah hiç birini başımızdan eksik etmesin.

Toplu İğne dedi ki...

buketcim, söylerim anneme selamını, ne mutlu olur, erdem de şımaracak yahu! :)) teşekkürler

tanyacım; :))) dedim bile :)) çok sevindi annem, selam söyledi hepinize, size de yapıp gönderirmiş, ne varmış ki? öyle dedi :))

adacım, ben hala okudukça ağlıyorum, amiiin allah hepsine upuzun bir ömür versin, onlar bizim bi tanelerimiz, yahu ben hala niye ağlıyorum ki?

lolalola dedi ki...

annenizde bütün anneler gibi harika.çocuğu yemeden boğazından geçer mi hiç çok duygulandım.Allah uzun ömür versin size ve annenize...

BALDAN TATLI dedi ki...

Gezinirken gördüm ve yazıya yorum yapmadan geçemiyeceğim. Cennet anaların altında diyerek boşuna denmemiş. Hamileyken annemde bana Ankara'dan tulumba tatlısı göndermişti taa Eskişehir'e. Sanki Eskişehir'de yapılmıyor. Ama olmaz Ankara daki daha lezzetli. Sevgilerle.

Toplu İğne dedi ki...

sevgili lolalola; bütün annelerimiz bir harika... amin çok teşekkür ediyorum. allah sizlere de uzun ömürler versin.

sevgili baldan tatlı; tulumba tatlısı ankarada daha lezzetlidir kesin, anneler haklı diy mi? :)) onların boğazından geçmiyor ki? canlarım onlar benim...