Cuma, Kasım 24, 2006

Alengirli hastalıkların gülü; pişmiş tavuk T.İ

Malum mabad ameliyatım geçeli daha 1 hafta olmuştu (... du zaten). Kaşıntısı ayyuka çıkan ve geçmeyen T.İ, sokaklarda bile hart hart kaşınarak "yeni alsancak sapığı bu kadın olmalı" bakışlarına aldırmayarak doktoruna gerisin geriye gider.
-"Doktor bey af buyrun ben ameliyat sonrasından beri kaşıntım giderek arttı, ölücem kaşıntıdan"
-"Hayırdır iğne hanım, baticon sürüyorsunuz değil mi her tuvalete çıkışınızda?"
-"Tabi sürmem mi? Günde en az 10 kez baticonu bir güzel harş harş sürüyorum ama artık acımaya başladı"
-"Pardon, 10 kez mi? Maşallah bağırsaklarınızın iyi çalışıyor iğne hanım, ama 10 kez çok fazla
-"Napiyim ben çok su içerim, bazen geçiyor 10'u"
-"İğne hanım ben mi yanlış anladım? Siz af buyrun her çişe çıkışınızda baticonlu pansumanı mı yapıyorsunuz?"
-"Heee, tabi, hem de tüm mabadımı temizliyorum ne olur ne olmaz diye"
-"......."
-"Ne oldu doktor bey bir hata mı var?"
-"İğne hanım ben her tuvalete çıktığınızda pansuman yapın derken, afbuyrun büyük abdestten sonrayı kastetmiştim"
-"Hass. yani Hay 100bin kunduz diycektim doktor bey"
.........
aradan 4 gün geçmiştir. T.İ, baticon sebebiyle iyot alerjisi olmuş ve tahriş olan tüm mabadını bepantenlerle iyileştirmeye çalışmaktadır. Filhakika bu sefer de başka yerler beter derecesinde kaşınmaya başlamıştır. Dayanamaz ve bu sefer de başka yerlerden sorumlu bir doktora daha gider...
-"Doktor bey durum böyle böyle böyle. Vıdı vıdı, dır dır, vır vır, bla bla..."
-" İğne hanım buyrun bir muayene edelim önce"
......
Sonuç mu? Size bir önceki yazımda yazmıştım ya; beni bir ameliyat sonrası başka bir dert bulur diye...
Mabad ameliyatı sonrası iltihap kapmasın diye verilen ağır antibiyotiklerin yan etkisi. Her fücutta bulunan pasif bazı yaratıkları aktif hale getirmiş! Fumigus Bokus Hassittirus!!! Yuttum zokayı gene...

21 yorum:

Adsız dedi ki...

Epes ! O düzelirken başka bir yer bozulmaz umarım :)

DAMLA dedi ki...

Kızım buna ne diyebilirim ki?
çölde kutup ayısı durumu gibi!!... Her bi halt da seni bulur yahu?...

Adsız dedi ki...

Ayyyy, çok geçmiş olsun ya. İnşallah düzelir, o düzelirken de bi daha bişicik çıkmaz.

ERDIL dedi ki...

Le Malade imaginaire "Moliere"
vallahi okusaydi kiskancligindan catlardi.Tekrar gecmis olsun.Aralik ayinda Egitim sayfasini Saglik diye degistirelim mi.
Saygilarla.

Adsız dedi ki...

bu ne bicim bir zincir yahuu.. Kir su zinciri Topluigne! saglikli guzel gunler gelecek:)
cok cok gecmis olsun..

uykucu dedi ki...

çok geçmiş olsun, antibiyotik alerjisini bende yaşıyorum ve seni çok iyi anlıyorum.ağrılı kaşıntı korkunç ,ölüyorum..ben bundan sonra doktora gitmemeye karar verdim birini yaparken diğerini bozuyorlar.yaşasın alternatif tıp

Nenoni dedi ki...

Geçen postunu gülmemeye çalışarak okudum ama bu seferkine bayağı güldüm kusura bakma:))
Aslında ben de annemin ameliyatı dolayısı ile Ankaradayım hastalık halinden anlamam lazım ama..

Toplu İğne dedi ki...

aslıcım umarım bu fumigus bokusu düzeltirken başka bir yan etki olmaz, gerçi tüm fücudum fısır fısır kabardı, kaşınıyom bu sefer de :)) allahım ya, kabus gibi

zeyacım, naber hatun iyi misin? sağol canım, komik artık napiyim gülüyom.

damlacım, bahtsız deve mi dersin yoksa gutup ayusu mu? artık sen düşün :)))

şeydacım inşallah;inşallah bu son olur canım sağolasın..

sevgili dost; moliere kıskanırdı demek; peeh :))sağlık sayfasında kara bahtlı beni örnek vaka olarak masaya yatırabilirsin :))

Toplu İğne dedi ki...

elmaşekerim, kırayım şu zincirleri diyorum ama kırılmıyor allah kahretsin!!!, kurşun döktürcem ben karar verdim kesinlikle bir kurşuncu bulmam lazım.

eyseancim bak bu yaklaşımın da ilgin, olabilir mi acaba? ya da dötüm onlara çok mu ilginç gelmiş olabilir? :)) 3 haftadır göstere göstere bir hal oldum yahu!

figencim çok sağol. sanırım en doğrusu bu, alternatif tıp. aman yarabbim o kaşıntıyı allah düşmenıma vermesin, iğrenç bişey. hayır bi de sapık gibi kaşınma ihtiyacı duyuyorsun umumi yerlerde. en berbatı da o :((

nenonicim canım sana da anneciğine de çok geçmiş olsın bu arada. umarım durumu iyidir. gül sen gül, aman dikkat et hastanelerde sen de mikrop kapmayasın sonra senin döt de mazallah benimki gibi olur. T.İ laneti adı da :)))

Gün dedi ki...

hay allah pişmiş tavuğun başına gelmez snein başına gelenler, umarım en kısa zmaanda iyileşirin.

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

yazılarını zevkle okuyorum. kalemine, beynine sağlık.

geçmiş olsun..

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Merhaba Toplu iğne.Size bugün ilk defa girdim(biyonik hanıma benden sonra bıraktığınız yorumdan),hastalıklarıza gerçekten çok üzüldüm.
Yanlız 2 sefer burun ameliyatı olan biri olarak yorum bırakayım istedim.
8-10 yaşlarında iken düşüp kırmışım.dişim filan da zarar gördüğünden o zaman burnumu anlamamışlar.sonra ben sürekli nezle,hep sile sile burun yan kaynamış tabi.18 den sonra estetik ameliyat oldum.sonrası sizin göz hikayeniz gibi...
her kontrolde yine yapışmış diye doktor uyuşturmadan bir makas atıyor,pansuman...bir kaç gün sonra gel yine yine yine yine...(tamam burun hokka gibi oldu.kaldırmadan benim eski burnumu yapın demiştim)Bir de profosörün biri özel yapmıştı.anestezi uzmanı bile profosörmüş efem,ayılırken hiç midem bulanmamış,sayıklamamışım filan(sene 83)
sonra 93 de gittim bir devlet hastahanesine sadece açma ameliyatı oldum(bir gün şöyle bir nefes aldım Allah'ım bu ne güzel şey dedim),içine yapışmasın diye bir madde koydu. bir hafta sonra yine yapışmış.
efendim yine ameliyat gerekiyormuş,artık bıraktım dağınık kalsın.
Koku duymam,onun için tad alma duygum da eksiktir.kolay doymam.
Burnumun ucunun sinirleri ölmüş herhalde,hep buz gibidir.
sanırım niye bunları anlattığımı anladınız.İsterseniz ona dokunmayın,tekrar geçmiş olsun.Sevgilerimle...

KUGUU dedi ki...

Cok cok gecmisler olsun be guzelim... Yani bakma guldugume, sadece pes diyorum ve bir an once iyilesmeni diliyorum .

Pel dedi ki...

Sevgili Toğluiğne,
Hep geçmiş olsun deniyor ama umarım ki bu dilekler gerçekleşir ve hastalıkların geçer gider. Alerji belası benim başımda da var, çocukken dışarıdan satınalınan tüm yiyeceklerde olan ve hani "raf ömrü 2 yıldır"ın olmasını sağlayan bi katkı maddesi var ya, işte ona allerjim vardı ve çiğnediğim sakız bile beni yataklara düşürüyordu, hapşırık, saman nezlesi, kaşıntı ve öksürük şeklinde.
Burnun konusunda tıbbı direk silip bir kenara atma derim ben, ama iyi araştırıp iyi bir hastanede tedaviye yanaş.
Sevgiler

yorgungeyik dedi ki...

hihihihhiih.geçmiş olsun.hihihihihihh

acicikolata dedi ki...

pppppphhahhah! aklima bisey geldi de, ona guluyodum. gecmis olsun.

Toplu İğne dedi ki...

güncüm, umarım... teşekkür ederim.

yalnızlar kraliçesi; memnun oldum tanıştığımıza, uğrayacağım sana, çok teşekkürler güzel sözlerin için.

yağmur damlası; okuyunca valla içim çekild, vah vah çok geçmiş olsun gerçekten. kara talih mi desem, bahtsız arkadaşım mı desem bilemedim. ne çok acılar çekmişsindir kimbilir. sana da acil şifalar diliyorum. sevgilerimle

kuğucum; valla ben de gülüyorum artık. şimdi de ilaçlardan alerji oldum, ha haa haaa. ellerimin üstü kabardı sinek sokmuş gibi. peeeeh, kadeeer, kahpee kader

pelcim, aman ne tuhaf bir alerjin varmış öyle? allahım ne tuhaf şeyler veriyosun bizlere öyle? ne oldu peki, geçti mi o alerjin?

yorgun geyikçim, sağolasın hihhih hh.. ben de gülüyom hala. ehi ehi ehi

gayriye, kız edepli gülsene accık, ben biliyom senin neden güldüğünü.kalleş seni! :))

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Oh nihayet dönmüşsünüz,iki gündür acaba iyileşmiş ve cevap yazmış mı diye.Şimdi de alerji :(
Geçmiş olsun dileklerimi yürekten yolluyorum.
Ve acı yoktu ben de ilginç olan.Bunlar burnumu boşuna mı alçı kapladı diyordum,ama içinden hokka gibi bir burun çıktı.Birileri bana çok dua etmişti işin doğrusu.:)
O uyuşturmadan bir kaç sefer kestiğinde sadece kısa süreli bir acı oluyordu,uyuşturucu sersemliği olmadığı için mi nedir o da çabuk geçiyordu.
Halbuki benim ağrı eşiğim düşüktür.
Yanlız 2. ameliyatta tansiyonum 5 e düşmüş.O hastahanede göz doktoru gelinimiz vardı,onu çağırmışlar akraban gidiyor diye.Bunu çok sonra öğrendim(yok bu tansiyon benim bünyeden,burunla ilgisi yok.)Off kafanızı şişirmedimumarım,amakendime benzeyen birini buldum.Net aleminde ilk defa burnumu anlattım.
Allah'a emanet olun.

Asortik Krep dedi ki...

Biraz yavaş lütfen..Geçmiş olsunlara yetişemiyorum..Bizi de düşün yani.

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

sevgili toplu iğne, sağlıklı bir insan görünümümle birlikte benim de olmayacak yerlerimden arızalar yaşarım zaman zaman.

babamın bana söylediği bir laf vardır"seni deve üzerinde yılan sokuyor"
anlamı, iyisin, hoşsun .... ama neden bazen olmayacak şeylerden rahatsızlanıyorsun. hani yılan deve üzerindeki insana ulaşabilir mi? demek ki ulaşabiliyor.

Toplu İğne dedi ki...

sevgili yağmur damlası, iyileştim artık. sana da çok büyük geçmiş olsun, burnuna iyi bak :)) sevgiler

asortik krepcim, hızıma yetişemedin di mi? ehi ehi.. izmirdeki tüm doktorlar pek sever beni :))

sevgili yalnızlar kraliçesi; baban çok haklı; bana da kutup ayısı mualemesi ve bahtsız bedevi hikayesini bol bol anlatırlar bu ara :))) kimi de idyor ki senin yıldızın çok düşük, nazara geliyorsun diyorlar. yazın balayında 1000 kişinin girdiği havuzdan bir tek ben virüs kaptım misal :))