Pazartesi, Mayıs 29, 2006

Balayı ismini türeten gerizekanın ay mefhumu yokmuş! Ki olsaydı ona "ay" demez, beni de hasta etmezdi!

Terzi kendi söküğünü dikemez derler ya, yok anacım ben daha kendime balayında gideceğim yeri seçemedim. Ben gider en güzelini beğenirim, güzel de pahallıdır, ağzımın suyu akıyor valla otellerin sayfalarına baktıkça. Çalıştığım şirketin turizm tarafında hele geçen gece vakti gelip, benim evime “bir kere” de erken gitme zevkime limon sıkan ebleh suratlı balayı çiftinin az kalsın üstüne yürüyecektim. Thailand ve Phuket’e gidecek allahsızlar. Ben de bunlara, oraları 4 kez görmüş biri çalçene olarak detay verince yatır gibi kaldılar başımda. Car car car, saat oldu akşamın 9 buçuğu hala gitmediler. Neyse uzatmıyım bunlar elele, dudak dudağa, aşk böcüğü şeklinde aptal aptal hayallendiler, bir o kadar aptalca sorular sordular:
“sahilde ateş yakılabiliyo mu iğne hanım” “ valla çer-çöp bulursanız bi deneyin isterseniz ama sıcak olur hani temmuz ayı ve ekvator kuşağı; bilemiyorum yani”; “Bangkok sıcak mıdır?”, “az evvel de dediğim gibi Thailand her daim sıcak ama temmuz ayı baya sıcak”, “ama iğne hanım, ben Bangkok’u soruyorum”, “…!!!!****, hanfendi Bangkok Thailand’ın başkenti olur, genelde bir kent , ait olduğu ülkenin sınırlarını pek aşmaz, sıcaklık aynıdır, üşümezsiniz merak etmeyin” iç-ses:“sa-lak, sa-lak, sa-lak”, “orkide ucuz mu iğne hanım” “evet ucuz”, ne kadardır mesela iğne hanım”, “valla çok ucuz işte, ben diyim 1 milyon, siz diyin 3 milyon”, “Türkiye’ye getirebilir miyiz?”, “höö? Valla isterseniz size karışamam, sonuçta siz ne isterseniz onu alırsınız… hem ne diyebilirler ki çiçek bu”, “ya hani türkiyeden taş falan çıkartılmasına izin verilmiyor ya, o bakımdan şeyettiydim”, “……..”, “iğne hanım, timsah fabrikaları varmış doğru mu?”, “höö? Fabrika mı? Ben oradayken timsah çiftlikleri vardı herhangi bir endüstriyel timsah imalatı yapılmıyordu”, “ayyy, iğne hanımcım ben şey anlamında sordum, timsahlara şov yaptıyorlarmış da, onu sorcaktım”, “siz balayına gidiyordunuz diy mi?”, “evet, balayı di mi aşkımmm?”, “…… !!!!#*** neyse neden o güzel anlarınızı güzelim otelde beyaz kumsallarda geçirmiyorsunuz? Hem o sıcakta timsah çiftliklerinde tepe sersemi olursunuz”, “ayyy, çok şahane iğne hanım, di mi aşkım”, “……..”, iğne hanım, ben alerjik bünyeliyim, sizce ben orda deniz mahsülü yesem bişey olur mu?”, “valla bünye sizin, bi ona sorun isterseniz”, “ayy aşkımmm, karides yesem bişey olmaz di mi aşkımmm”, “iğne hanım son bi sorum olcak benim, ay saat de 10a geliyo pardon sizi de tuttuk da”, “buyurun, ben de bugün işim var 8e kadar kalırım diyodum, olsun buyurun”, “şeyy benim midem çabuk bozulur, orda ben naparım, yiyecekler dokunursa?”, “eeeee…. *!!****!^^%&{[]}***!!”

İşte böyleydi bir balayı yeri bulma macerası. Peki ya ben? Otellerin hepsi anasının nikahı, hatta geçen gün Rixos belek Premium açılmış, salak gibi online rezervasyon yaptım bize. Bi de ne göreyim, benim 1 haftalık paket tur sandığım program meğersem günlükmüş! Pöhhhh! 1 hafta kalmak istersen, günlüğü kişi başı 1250 eurodan, 2 kişi yaklaşık12bin euro verecekmişsin hemşehrim! (aha işte burası)
Almıyim, alana da mani olmiyim dedim, hadi tamam çok güzel bayıldım, dibim düştü de ben o 12bin euroyla dünyayı gezerim ömür boyu.
Şimdi 2 adete indirdik seçenekleri. Hem fiyatları da rixos premiumla karşılaştırınca bir ucuz kalıyo ki anlatamam. Sevinmek için önce eşeği kaybedeceksin tabi. Hadi bakalım o güzelim balhaftam için yaratıcı fikir ve önerilerinizi bekliyorum.

23 yorum:

acicikolata dedi ki...

Kendimi sana nasil affettirecegimi bilemiyorum. O yuzden, balayınız benden. Bizim evde bir hafta beleş, ultra her sey dahil, 24 saat sicak su. Odalarda klima yok, mini bar yok, oda servisi o var anasini satayim. Yersen.

gazel vakti dedi ki...

Bacım ne diyim aha karadeniz turu yap dicem sana.her biğyerlerini görmüşün.Yada GAp turu yap.Bak neyap biliyonmu.Show tvden acunun programının eski kayıtlerını iste.Seyret anasını satttim hangisi kafana basarsa.Sevdiğinle birlikten her yer balhafta olur nasılsa.

tedarikmucize dedi ki...

rixos belek e bende bayılarak bakmıştımda fiyatları görünce hevesim kursağımda kalmıştı :)

balhaftasında sıkılıp iki gün erken dönen birisi olarak sana pek öneri sunamayacağım kusura bakma :P

sıcak bir yere gitme bence :P

cenebaz dedi ki...

Sadece resimlerine bakarak söylüyorum,(fiyatları konusunda da bir fikrim yok) ama Hillside Su sanki tam balhaftası yeri gibi görünüyor. Her yer bembeyaz, deniz, güneş felan..

Pareo Anne dedi ki...

ben sana afyon termal tesislerini öneriyom.
eheheheh sıcccacık su, oooh romatizmalarınıza, artritlerinize iyi gelir. odalarda da cakuzi varmış, eee daha noolsun işte. hem sizin yaş grubu genelde balayı için oraları tercih ediyomuş, arkadaş da edinir sıkılmazsınız...

Aslı Cin dedi ki...

Çocukların alınmadığı bir otel tercih edin derim ben. Geçen yıl Amazonlarda bir tur görmüştüm, bir de Afrika turu var,çıkmazsınız otelden,o sakinliği de hiç bir yerde bulamazsınız. Doğal ortamlar bunlar endüstriyel hayvanatlar da yok :)

İğne hanımcığım,bana bakın ,bir daha öyle bilmem kaç kere gittim phukete falan diyerek asabımı bozmayın lütfen,kına gecesini yoluk saçla geçirmek istemezseniz tabii. HİHO HA HAAAA (Erol Taş gülüşüdür aman dikkat )

elma dedi ki...

senin yerinde olsam, bodrum vss.. ya da sevdigin baska guzelbir kiyi kentinde, enguzelinden bir butik otel ayarlayin, atraksiyon olmasin, bol bol sakinlik olsun, romantizm olsun, yemeklerin en alasi, hizmetmerin en sahanesi olsun, hamam olsun, sauna olsun bir de masaj olsun, uyku bool, yemek bool, gurultu az olsun...:) kendi hayallerimi anlattim, ama sanirim bir balhaftasi ciftine de gidip aquapark'larin alasi onerilmez.. neyse, benden bu kadar:) en guzeli olsun insallah...

Ben'ce dedi ki...

Canımın içi valla ben de açıkçası çoluk çocuğun ve rus turist vs.nin fazla olmadığı hatta herşey dahil olmayan bir yer seçin derim...Aslında neden bodrum da falan güzel bir butik otel düşünmüyorsunuz,Kemer tarafları dayanılmıycak kadar sıcak olur temmuz aylarında...Zor bir seçim valla kolay gelsin size...Öptüm çok...

Toplu İğne dedi ki...

gayriye,sende hayatta kalmam. sen dakka başı rahatsız edersin adamı. tık tık eyi günler şeklinde, bi ihtiyacınız var mı ayağıyla uyuz edersin bizi. bi de kesin rontçuluk yaparsın sen, aha buraya yazıyom :)))

hazan vakti allah nası biliyosa öyle yapsın seni iyi mi! ne GAP'ı kız? par sıcakta? balayı değil, kabus haftası olur o,kocayla gireriz birbirimize! :)

tedarikmucizecim, sıcak yere gitme diyon da tummuz ortası anca kutuplara gitmem lazım ki sen de takdir edersinki orası da pek romantik değil :))

huysuz dedi ki...

Hillside Su ya da Fuga Fine Times. Tek geçerim bunları balayı için...

Toplu İğne dedi ki...

cenebazcım, hillside su için haklısın en de çok merak ediyorum orayı ama oda kahvaltı satıyo allahsızlar.su içsen para.bi de oda kahvaltı fiyatı diğer herşey dahil otellerden daha pahallı

ulan nefincim, (bak terbiyemi de bozmuyom farkındaysan), bz önce bi balhaftasını yapalım, afyon oruçoğlu tesislerine sizinle beraber gideriz ne olsa yaşlılık indirimi varmış, sen ve kocacığını göstercez resepsiyona, kapacaz indirimli odaları. sora her beraer bakarız romatizmalarımızın çaresine :)))

kız aslıcım, 05im, kız afrika kim ben kim? benim makus şansım orda da beni bulur balta girmemiş ormnlra da girsem, oraya bir balta girer ve enim tatilimi rezil eder. Ve ayrıca tamam sustum, kınamda saçlarımın yolunmasını istemiyorum :))

Toplu İğne dedi ki...

ye elmaşkerim, fikir harika geldi kulağıma. butik otellere bakayım bir. gerçi bu aralar eline kıçıkırık bir eski ev geçen butik otel açıyo. yatağa 1 tül sarkıtan, yere de kilim koyan, al sana butik otel diyo. gene de bir araştırayım bakem

bencem, sen de elma şekeri gibi butik diyosun, durun bakalım bulabilcem mi gönlüme göre. kemer kesin çok sıcak olur temmuzda... hem orda rus karıları da var cıbıl cıbıl

husus ve tatlı kadın; cenebeaz gibi hillside su diyon da aha bak yukarda yazdım su'da kalmak istememe sebebimi. fuga fine times'a baktım internetten ve katalogdan da, ne bileyim öyle bayılmadım. dur bi bidaha bakayım :)

Meltem dedi ki...

Ne diyiim kardeş ben sana Bördübet Golden Key butik oteli önereceğim. Romantik kuş sesleri arasında hem orman hem deniz hem güneş hem gölge hem manzara ne ararsan var sana uzak ta değil. Belkim de sen biliyosundur orayı. Bilmiyosan google dan gir bak bi. Benden bu kolay gelsin.

Toplu İğne dedi ki...

şebnemcim çok sağol, bakıyorum hemen internetten. anlattığın şeyler çok hoşa benziyor.
sevgier

tiwidi dedi ki...

T.I , HillsideSu bana sisirme geliyor biraz, heryer bembeyaz filan, hastane de miyiz, tatilde miyiz? Butik otel derim bende, Olympos ta var bir-iki tane superler,Nisayanlarin rehberine bak derim kucuk oteller icin..Simdi bende bir tavsiye isteyeyim , su yaka silktigin balayi ciftinden sonra :) Thailand ve Phuket e gitmek icin bu aylar pek uygun degil di mi? Yagmur mevsimi diye biliyorum, biz de dusunuyoruz ama mayistan once gitmek lazim di mi? Aydinlatir misin beni :)

Pareo Anne dedi ki...

hadi leyyyynnn.
neyse şekerparem, ben sana gerçek önerimi yapayım, hani geçen sene sen bakıyodun bodrumdaki butik otellere hatırlamıyo musun, sonra hep beraber bakıp iç geçirmiştik. maki otel miydi neydi biri, türkbükünde hani, hatta türkbükünün bir internet sitesi vardı, orada hepsinin listesi vardı. hatırladın di mi?
neden oralara gitmiyosunuz, sakin ve rahat olur, çoluk çocuk gürültüsü olmadan nezih ve sakin bir tatil yaparsınız.
oruçoğluna da dönünce gidersiniz artık hahahahhah
öperim yanacıklarından

Meltem dedi ki...

Merak edenler www.goldenkeyhotels.com adresinden bakabilirler Bördübet'tekini gördüm onu öneriyorum. İsim İngilizlerin verdiği "bird the bed" den geliyor düşünün artık. Ayrıca burası bir riviera kıyısında.Biraz reklam oldu otelden bana neyse artık. Ben topluiğne hanımcığıma yardıma çalışıyorum. Benim kızkardeş de evleniyor ya alıştım işte bu yardım işine n'apiyım?

Meltem dedi ki...

Topluiğneciğim ben spam mıyım? niye bana o karışık harflerden soruyo bu ? her sefer unutup basıyorum niye öyle soruyo bana? Beni kurtar bu spamlıktan valla billa kötü bişii yazmıcam

crystalsdreams dedi ki...

ben bodrum ya da çok bilinen otellere gitmeyin derim..
balayı bu anacım, rahat olun,ohh mis gibi yayılın kumsalda yatın..bi yandan servis süper olsun, seni kızdırmasınlar..sen pimpirikli kızsın, balayında canın sıkılmasın..

haa böyle önerdiin neresi olsun dersen..ben sharm four seasonsta yapmıştım balayını..süper olmuştu..ama arkadaşlarımız oranın müdürü diye gittiydik,yoksa sharm takıntımız olduundan diil..önemli olan, ööle ıcık cıcık abuk sabuk tipin olmadıı,kalitesi olan fakat çok da bilinmeyen bi yer olması..

o kadar turizm desteği var len şirketinin...bulursun sen zilli topluiğnecim:)
şimdi aklıma çok değişik bi yer gelmedi balayına uygun..gelsin ben bildiririm hemen:)
öperim..
yoruma da not mu olur ama olur
not: balayı araştırmasına da geçtiysen, artık epey iş halletmişsiniz şekerim,düğünü de atlattın mı en keyifli kısmı gelio evliliğin,zati başka keyifli kısmı yok ehehehehe:)

kedi dedi ki...

Ulan toplu iğne,sen bu kararsızlıkla bi bok beceremiyecen,bak postu yazalı daa ne kadar zaman geçmişşş,hanfendü hala balayı yorumlarını okuucaktaaa karar vercakteeee gitcekteeee,ohoo oo,sen düğünüde kaçırırsın bu gidişle kızımmmm!!!

Senin koca yerinde olsam ben balayımı izmir adliyesi 2.asliye hukuku mahkemesi boşanma davasında geçirirdim,deli mi bu adam ,senin gibi bi manyakla evleniyor,kör falan mı yoksa,niho haaa haaaaa,yaşasın kötülükkk!!!!hihohaaahıııaaa huaaaahheeeııssaaa!!!!!

Neeee!!Ben balayı yapamadığım için seni mi kıskanıyommmm!!

De get len!!
Ne gısganacam salag senii!!!

Kızım sen çeyizlik eşyalarını kermes yapıp satsan bugün balayının anasını ağlatır,en kral yerde balayı yapardınız.

Neee,çeyizimde azcıcıkk şey olduğu için seni mi kıskanıyommm???

Hadi be!!
Ne gısganacam seni!!!
Yürrüüüü anca gidersinn balayınaaa teresss!!!!

(hayatımmm!!!lütfen gelir misin!!elin topluiğneleri balayında yok hillside,yok dubai ,yok sharm ,yok fuga felan telaffuz edebiliyoooo!!!Bizim zamanımızda balayı mı icat edilmemiştiii yoksa sen mi pintilik etmiştin canım!!!Hırrrr ,bak sinirlenmiyorum,gayeeet sakinim!!!!
Kaçmaa!!!kaçma dedim,gel buraya!!!beni balayına götürmeyip bu topluun iğnesiylen muatap edip sinirlerimi zıplatırsın haaaaaa,maafettim seni,gelll!!!!!)

Toplu İğne dedi ki...

tombilikus nefin:))) evet maki oteli hatırladım geçen sene az bakıp iç geçirmemiştik ama sadece oda kahvaltı fiyatı kişi başı 350 eur.. bu manken karılaar nasıl gidiyorlar oraya her haftasonu anlamış değilim!!!!

şebnemcim sana cevabımı postuna yazdım, ordan okursun canım.

kristılım, meraklrdayım, nerelerdesin sen? sharma gitmem en bomba patladı ya orda geçen sene, ödüm şeyime karışıyo artık. hem araplara para kazandrmam, sevmiyom ben o pisleri! ama şaka bi yana doğru tahmin etmişsin, buldum nihayetinde... aklımı seveyim, patronum kıyak yaptı, detay anlatırım sana soorraa

ulen biyonik, ya ne alem karısın sen. bağırta bağırta güldürdün beni. nerden buluyon o lafları sen. var ya yirim seni yirim.içime sokasım geldi seni birden.

Adsız dedi ki...

balayı zamanı gelmiş yaşasın :)
neresi olursa olsun huzurunuz yerinde olsun o yeter...
Rixos nasıl coşmuş öyle offff
Küçük oteller kitabı diye bir kitap var. Onu al ve incele gizli saklı süper yerler var içinde.
Benden tavsiyee

Sevgiler

Rengarenk dantel dedi ki...

boşver sen orayı nem vardır rutubetlidir orası, sen napacan...