Salı, Nisan 18, 2006

Kadınlar Çiçektir

Allah kadına öyle güzellikler bahşetmiş ki, farkında olana ne mutlu! Bir kadına verilmiş olan doğurganlık, annelik duygusu, emzirmesi, duygusallığı, ağlaması, gülmesi, kahkahası, üzülmesi, acıması, becerikliliği, her yükü gıkını çıkarmadan omuzlarında taşıyabilmesi, şevkati, hüznü, dayanıklılığı, koruma içgüdüsü, sevecenliği... Ha, bir de güzel bir beden vermiş hani erkekleri çıldırtan, hayvani güdülerini ortaya çıkartan o ince belli çay bardağı kıvamındaki vücudu. Uğruna nice erkeklerin şaşkoloza döndükleri kadınlar yani bizler, neden "çiçek" olmaktan vazgeçip erkeklerle bir sidik yarışına (afedersiniz sidik dedim) girmeye çalışırız?

Tamam eşitlik falan anladım da galiba bazılarımız bu eşitliği yanlış anlıyoruz.
Şimdi aşağıda görecekleriniz çiçek midir yoksa nedir?

Soruyorum: Sizce bu çiçekler neden soldu?

14 yorum:

Aslı dedi ki...

Ay korktum yahu.

Bir su içip geleyim, bu ne böyle.

Şaka değil,gerçekten sayfa açılınca bunu gördüm ya çok korktum.

Bak iğneciğim, ben 9 temmuzda eve geri döneceğim.

Yani 1 -9 arası ise kaçırmam söyleyeyim.:)

gayri_ihtiyari dedi ki...

Evet bunlar cicek ama, Turist Ömer Uzay Yolunda filminde vardi ya et yiyen, bocek yiyen çicekler işte onlardan. Ankarayı sormussun sekerim, Tunalı Hilmi caddesine git, saglı sollu dukkanlar var. Benim begendigim=Fame City. O caddeyi bitirince, yukarı dogru yuru, Karum'a cikiyor.Yaninda upuzun Sheraton var zaten uzaktan gorursun. Karum'da ust katta styks diye bi yer var tişört mişört almak icin cok ucuz bir yer. Onun disinda Izmir'de de olan markalar vardi, bir de milyoncular vardi birkac tane, peynir rendeleme aleti, kesme tahtasi falan lazimsa ehhe...Teyzenin domaldigi yer=Bilkent'te Tepe Home. Ayrica bi suru cafeler ve Starbucks da orda.

aslı dedi ki...

:)Delisin sen ya.Ne ropörtajı.Ben rop.yapacağım seninle.

Ok dir Pazar akşamı.

Ya,ben şimdi orada sap gibi kalacağım,kimseyi tanımıyorum am olsun,naapalım?

zeya dedi ki...

ben korktum bunlardan
gece rüyama girecekler
iğrenç tek kelimeyle
bunlar katırtırnağı olmuş

DAMLA dedi ki...

Nerden buldun bunları kızım...
Fotomontac falan olmasın bunlar?

Toplu İğne dedi ki...

aslıcım, yanlız kalmazsın merak etme. sana b güzellik düşünüyom ben heh heee heee.

gayriyem sağol önemli bilgiler için. vektim olursa hepsine bir bakacağım.

zeyacım ben de gördüğümde çok korktum hatta ürktüm, bir kadın çirkinleşmek için neden bu kadar çabalar, derdi nedir diye...

damlacım yok valla fotomontaj falan değil, basbaya vücut geliştirme adıyla bize yutturulan nasıl mutant olunurun göstergesi.

AyCicek dedi ki...

Bunlar kaktüs :)

ASLI dedi ki...

Ay bu hehehe efektinden de korktum :P

nenoni dedi ki...

oy oy oy bu ne yahu
erkek için bile çok çirkinler..

crystalsdreams dedi ki...

Amanı bu ne yaa:)topluiğne hanımcıım, bunlar erkeklerden darbe yemiş sonra da onları benzetmek için kas geliştirmeye kendilerini adamış çiçekler sanırsam..Yazık yaa hayat vurmuş bunlara bi de biz mi vuralım:p
Hayır ben de kendi kollarımı kaslı sanır,üzülürdüm,bak Hamza Yerlikayayı kıskandıracak vücut yapmış aplalar:)

Deadora dedi ki...

bunlar cicegin olsa olsa sapi olur diyecegim ya onun icin de cok yapililar, diken desek hic olmaz.. bence bunlar insan suretinde baska varliklar.. ama cicek olmadigi kesin..

nimetpamuk dedi ki...

he he:))acaba kabarınca mı böyle oluyorlar yoksa normal duruşlarında da böyle duruyorlar. acaba bu vücutlara elbise giyilince nasil duruyordur. elbisenin altından çıkan bacaklar nasıl görünürki. hakkaten merak ediyorum ya..

nimet

Toplu İğne dedi ki...

ayççiçekcim, ismin ne güzel senin öyle? valla senin isminin yanında bu kaktüslerden bahsetmek olmuyo tabi.

nenonicim ben anlamıyorum zaten kadınlar neden böyle mutanta benzemek isterler. vücut geliştirmeye spor olarak bakanları daa anlamıyrum ya neyse.

Toplu İğne dedi ki...

kristalcim, ne hamza yerlikayası? valla bunlar bi yarışmaya katılsalari hamzayı da seni de beni de aynı anda o koca halterle birlikte aynı anda kaldırırlar alimallah

deodoracım, sap diyelim onlara. çünkü aplalarımız bu halleriyle ancak sap olabilirler ve de sap gezebilirler. kim alır onları :)

sevgili nimet pamuk, ilahi güldürdün beni:) kabarınca mı lafı çok iyiydi. hindi gibi valla:) etekli hallerini bilmem ama plajda görsem herhalde altıma ederim :)